آمریکا صدور ویزا برای مشاور امنیت ملی افغانستان را متوقف می کند!

پس از انتقادات مشاور امنیت ملی افغانستان از زلمی خلیلزاد، آمریکا تهدید کرده است این احتمال وجود دارد که برای «حمدالله محب» ویزای ورود به آمریکا صادر نشود.

آمریکا صدور ویزا برای مشاور امنیت ملی افغانستان را متوقف می کند!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتقاد مشاور امنیت ملی افغانستان از «زلمی خلیلزاد» نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور صلح افغانستان، آمریکا تهدید کرده است این احتمال وجود دارد که برای «حمدالله محب» مشاور امنیت ملی افغانستان ویزای ورود به آمریکا صادر نشود.

محب چندی پیش در جمع گروهی از خبرنگاران در سفارت افغانستان گفته بود: «با شناختی که از سابقه آقای خلیل‌زاد وجود دارد، [مشخص است که] او آرزوهایی در افغانستان دارد. او دو بار می‌خواسته نامزد ریاست‌جمهوری شود... افرادی در دولت ما هستند که اینطور ارزیابی می‌کنند که احتمالا تمام این مذاکرات برای این است که یک دولت موقت تشکیل شود که او بتواند نیابت آن را بر عهده بگیرد.»

وی تاکید کرده بود: زلمی خلیلزاد با حاشیه راندن حکومت افغانستان در مذاکرات با گروه طالبان، در پی کسب منفعت شخصی می باشد.

این سخنان کافی بود که مشاور امنیت ملی افغانستان به وزارت خارجه آمریکا احضار شده و این احتمال وجود دارد که حتی با داشتن همسر آمریکایی، دیگر محب قادر نباشد ویزای آمریکا دریافت کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار