آتش گرفتن بساط ترقه فروشی اتفاقی خطرناک را رقم زد +فیلم

بساط ترقه فروشی در ارومیه دچار آتش سوزی شد و آتش بسیار بزرگی را به وجود آورد.

آتش گرفتن بساط ترقه فروش در ارومیه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بروز حادثه‌ای برای ترقه فروشی در یکی از خیابان‌های ارومیه را نشان می‌دهد.

در این حادثه بساط یک ترقه فروش به علتی نامعلوم دچار حرق شد و آتشی بسیار بزرگ را در کنار یکی از خیابان‌های شهر ارومیه ایجاد کرد. این در کنار ایجاد آتشی بزرگ و خطرنک با سر و صدای زیادی نیز همراه بود. متاسفانه با وجود هشدارهای پلیس و سازمان‌های امدادی هر ساله شاهد فروش و توزیع این گونه وسایل خطرناک در میان جوانان و نوجوانان و حتی کودکان هستیم.

البته در این میان خانواده نقش اصلی را ایفا می‌کند و با فرهنگ‌سازی مناسب از درون محیط خانه فرزندان را از خرید این گونه وسایل خطرناک بر حذر دارد.  هر سال در چنین زمانی، یعنی در فاصله چند روز تا چهارشنبه آخر سال، رسانه‌های مختلف خبرهای دلخراشی از حوادث انفجار مواد محترقه اعلام می‌کنند. به طور حتم آشنایی دقیق با تاریخچه چهارشنبه سوری و فرهنگ باستانی ایران علاوه بر فراهم نمودن لحظاتی شادی‌آور در کنار اعضای خانواده از بروز چنین حوادثی نیز جلوگیری می‌کند.

در ادامه فیلمی از این حادثه در ارومیه  را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: مراقب این اشتباه کودکان خود در چهارشنبه سوری باشید! + فیلم


انتهای پیام/

حادثه‌ای خطرناک در یکی از خیابان‌های ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۵۸ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
خیلی جالب بود .
آخرین اخبار