فضا‌های مرتبط با ادارات استان یزد در روز رفت و روب زیبا سازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: به مناسبت روز ۲۶ اسفندماه روز رفت و روب فضا‌های مرتبط با ادارات استان پاک‌سازی و نظافت می‌شود.

فضا‌های مرتبط با ادارات استان یزد در روز رفت و روب زیبا سازی شد محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  با اشاره به بر زیباسازی مناظر شهری به‌ ویژه رنگ‌ آمیزی یک شکل دستگاه‌های دولتی درخیابان اصلی شهر گفت: روز ۲۶ اسفندماه روز رفت‌ و روب نامیده شده و فضا‌های مرتبط با ادارات استان یزد از سوی کارکنان آن مجموعه پاک‌سازی و نظافت خواهد شد و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز کار پاک‌سازی و نظافت سایر نقاط شهر را انجام خواهند داد.

وی استان یزد را برای گردشگران در ایام نوروز جذاب خواند و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش‌بینی‌شده در ایام نوروز، مسافرت به مناطق مرکزی ایران افزایش خواهد یافت و جمعیت مسافر شهر یزد با توجه به نزدیکی شهر تفت با مرکز استان برای اسکان این شهر را انتخاب خواهند نمود و باید در این زمینه تدابیر لازم در شهر اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: باید از اسکان پراکنده در سطح شهر‌های استان جلوگیری و در یک نقطه متمرکز این کار صورت گیرد و همچنین آمادگی لازم برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی نیز در مراکز سرپوشیده وجود داشته باشد.

صادقیان افزود: این امکان فراهم آمده تا افراد در استان یزد تا با اخذ مجوز موقت، منازل خود را به مراکز اسکان موقت درآورند و در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آماده همکاری با این افراد است.

معاون استانداری یزد با تأکید بر کافی بودن مواد غذایی در سردخانه‌های استان بیان کرد: نیاز است با تشدید بازدید‌ها و نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط از گران‌فروشی و کم‌فروشی در این ایام جلوگیری شود و با برنامه‌ریزی مناسبت اقلام ستاد تنظیم بازار در تمامی نقاط استان عادلانه توزیع شود.

صادقیان بیان کرد: در مسیر‌های ورودی و خروجی شهر‌ها و مناطق پرجمعیت روستایی تدابیر لازم برای فروش صنایع‌دستی و خدمات روستایی برنامه‌ریزی و شهرداران و بخشداران نظارت لازم بر عرضه کالا و خدمات در این مناطق را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

زیبا سازی فضا‌های مرتبط با ادارات استان یزد  در روز رفت و روب

برچسب ها: مناظر زیبال ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.