بهره مندی ۲۰۸ روستا از نعمت گاز در استان کرمان

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال ۹۷ در مجموع ۲۸۰ روستا و ۴ شهر در استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در نشست شورای اداری شرکت گاز استان کرمان گفت: در سال ۹۷ شرکت گاز استان توانست با تلاش و همکاری مهندسین مشاورین و عزم راسخ تمامی کارکنان اقدامی بی سابقه در مجموعه شرکت گاز استان کرمان را به ثمر رساند.

وی افزود: در سال جاری ۱۷ کیلومتر خط انتقال و ۱۳۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه در استان اجرا شده و ۴ شهرهجدک، جیرفت، فهرج، نرماشیر، ۲۸۰ روستا، دو جایگاه CNG و دو شهرک صنعتی گازدار شدند که ثمره این تلاش ارزنده گازدار شدن ۳۶ هزار مشترک در سطح استان کرمان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به عملکرد کیفی این شرکت نیز اشاره و افزود: در زمینه تعالی سازمانی سال ۹۷ سال پربار و خوبی برای شرکت گاز استان بود. دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی سازمانی جایزه سرآمدی شرکت ملی گاز ایران، دریافت گواهینامه رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸)، و میزان رضایتمندی ذینفعان (ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸) گواه بر عملکرد خوب و مثبت واحد روابط عمومی و سندی بر تعهد مشتری مداری و پایبندی این شرکت در ارائه اهداف تعین شده می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه خدمت صادقانه و تلاش در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت شکوفایی صنعت نفت وظیفه هر کارمند این مجموعه است بیان کرد: استمرار گازرسانی به مناطق محروم و جنوبی استان از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان در سال ۹۸ است که امید می‌رود با گاز دار شدن شهر‌های جنوبی استان گام بلند دیگری در جهت آبادانی مناطق محروم، روستا‌های جنوبی استان و کمک به صنایع تولیدی، صنعتی، کشاورزی و اشتغال این مناطق برداشته شود.

انتهای پیام/ی

گازرسانی به جنوب کرمان در سال جدید

برچسب ها: گاز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار