دانش آموزان کرمانی به پویش "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" پیوستند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از پیوستن دانش آموزان کرمانی به پویش "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و حضور یگان‌های مختلف در مدارس شهرستان کرمان به منظور پیشگیری از رخداد‌های خطرناک؛ آموزش‌هایی در خصوص پیشامد‌های چهارشنبه سوری و به اجراء در آمدن پویش"نه به چهارشنبه سوری خطرناک"انجام گرفت.

وی در ادامه ضمن گفتن نکات آموزشی در این پویش افزود: توجه نکردن به هشدار‌ها و موارد ایمنی باعث ایجاد فضای پراسترس و ناآرام برای شهروندان و از همه این‌ها مهم‌تر کشته و مجروح شدن افرادی در سراسر کشور می‌شود، که همه ساله در آستانه بهار طبیعت، زخمی عمیق بر خانواده‌ها وارد می‌سازد.

فداء تصریح کرد: این پویش با مشارکت سایر سازمان‌های امدادی از قبیل: هلال احمر، آتش نشانی و اوژانس برگزار می‌شود تا شاید بتوانیم سهم کوچکی در برگزاری عید نوروزی توام با آرامش و شاد برای تک تک افراد جامعه داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با تشکر از حضور و هماهنگی همه نهاد‌های مشارکت کننده در این پویش عنوان کرد: مهمترین دلیل و هدف از بر پایی این طرح، کاهش آسیب‌های چهارشنبه آخر سال است و ناجا در این ایام در کنار خانواده‌های هنجارمندی است که رفتار خود و فرزندانشان را در این جشن ملی کنترل کرده و مانع از ایجاد مزاحمت و تضییع حقوق شهروندی می‌شوند.
انتهای پیام/ی

جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان در چهارشنبه آخر سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار