فرماندارمیبد:

شهرستان میبد برای پذیرایی از مسافرین نوروزی آماده است

فرماندار میبدگفت: یک هتل پنج ستاره، ۳ هتل رستوران سنتی و ۱۴ بوم گردی در این شهرستان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

شهرستان میبد برای پذیرایی از مسافرین نوروزی آماده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین فلاح فرماندارمیبد از آمادگی کامل شهرستان میبد در پذیرایی از مسافرین نورزی خبرداد و گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان میبد از ماه‌ها قبل با تشکیل جلسات متعدد و کارگرو‌های بهداشتی، رفاهی، اسکان، انتظامی و امنیتی در جهت ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی آماده است.

وی افزود: بیشترین دغدغه ما در اسکان مسافرین نورزی است که با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و هئیت‌های مذهبی سعی کردیم فضای لازم را برای اسکان مسافرین نوروزی فراهم کنیم.

فلاح با اشاره به جهانی شدن زیلوی میبد گفت: جهانی شدن زیلو امسال جهانگردان و مسافرین نوروزی را به شهرستان میبد خواهد کشاند.

فرماندار میبد گفت: یک هتل پنج ستاره، ۳ هتل رستوران سنتی و ۱۴ بوم گردی در میبد داریم که آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی در ایام نوروز هستند.

فلاح خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هم در شب‌های عید برنامه‌های بسیار با نشاط را در مناطق مختلف مثل پارک غدیر، پارک بهاران و نارین قلعه برای گردشگران و هموطنانی که به میبد سفرخواهند کرد تدارک دیده اند.

وی افزود: مسافرین نوروزی می‌توانند در ایام عید با سفر به شهرستان میبد از تک بنا‌های زیبا، نارین قلعه، برج کبوترخانه، یخچال خشتی، چاپارخانه، موزه‌های علوم طبیعی، مجموعه کارونسرای شاه عباسی، آسیاب‌های آبی و آب انبار‌ها و گرمابه سنتی این شهرستان بازدید و از زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی این شهر لذت ببرند.

مجموعه کاروانسرای شاه عباسی، یخچال خشتی، مجموعه برج کبوترخانه، قلعه بارجین، قلعه مهرجرد، آسیاب‌های آبی از بنا‌های تاریخی شهرستان میبد است.

میبد یکی از مهمترین نقاط گردشگری تاریخی استان یزد است و همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/ی

آمادگی شهرستان میبد برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار