بیش از یک هزار و ۴۰۵ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از بازرسی بیش از یک هزار و ۴۰۵ واحد صنفی، غیر صنفی، واحد‌های تولیدی و معادن این شهرستان در اسفند ماه سالجاری خبر داد.

بیش از یک هزار و ۴۰۵ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهابادصادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد، با اشاره به عملکرد اسفند ماه سالجاری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: در این مدت ۱۲۰ مورد بازرسی ویژه با حضور مستقیم رئیس اداره تعزیرات حکومتی صورت گرفته که منجربه تشکیل ۹۰ پرونده تخلف و ابلاغ رای در محل به متخلفان شده است.

وی تصریح کرد: در اسفند ماه سالجاری ۴۷ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال، از تعداد یک هزار و ۴۰۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۶۲ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش تقریبی پرونده‌ها نیز ۴۴۷ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۲۳۴ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد ۱۱ پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از چهار میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری افزود: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۶۸ مورد بوده که ۱۵ مورد تخلف محرز و ۴۸ مورد غیر متخلف و ۵ مورد منجربه رضایت شاکی شده است.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / س. خ.

بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در مهاباد

برچسب ها: معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.