برگزاری مراسم تجلیل از مدال آوران کاراته قم

مراسم تجلیل از مدال آوران کاراته قم با حضور رئیس فدراسیون کاراته برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان کاراته قم در سال ۹۷ شامگاه شنبه در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد و مدال آوران این رشته ورزشی به همراه مربیان و چهره‌های موفق این رشته تجلیل شدند.

در این مراسم که با حضور سید محمدرضا هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد امیر مهدی زاده ستاره بین المللی کاراته قم نیز در میان مهمانان حضور داشت.

رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان قم نیز در این مراسم عنوان کرد: فرهنگ قدر شناسی در جامعه ورزش مورد تقدیر است و بایستی تقویت شود و به همین دلیل، تجلیل از قهرمانان کاراته در قم به عنوان رشته‌ای موفق و محبوب مورد توجه و تایید است.

سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم گفت: قم «قطب کاراته کا سازی» ایران است و امیدوارم مسئولان استانی بیش از پیش از کاراته قم حمایت کنند. کاراته قم ظرفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند مایه افتخار ورزش ایران باشد.

وی افزود: جهان کاراته، امیر مهدی زاده را در جام جهانی لینز اتریش تحسین کرد به طوری که حریف هلندی در فینال درمانده شده بود. کاراته در قم با وجود مربیان و قهرمانان خوشنامی که در آن وجود دارند می‌تواند به قلل موفقیت‌های پررنگ‌تری برسد.

در پایان مراسم، مدال آوران و مربیان کاراته قم در دو بخش مردان و زنان بر روی سن حاضر شدند و در میان تشویق حاضرین هدایا و لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/ح

مراسم تجلیل از مدال آوران کاراته قم برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.