گردان: در نیمه اول خوب نبودیم، اما در ادامه شرایط بهتر شد

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت گفت: در نیمه اول خوب نبودیم و گل خوردیم، اما در نیمه دوم به بازی بازگشتیم و موفق شدیم نتیجه را مساوی کنیم.

گردان: در نیمه اول خوب نبودیم اما در ادامه شرایط بهتر شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی مقابل تیم پیکان تهران اظهار کرد: در نیمه اول خوب نبودیم و گل خوردیم، اما در نیمه دوم به بازی بازگشتیم و موفق شدیم نتیجه را مساوی کنیم. در دقیه ۹۰ هم موقعیت خوبی داشتیم که از دست دادیم.

او در مورد تساوی‌های متوالی صنعت نفت گفت: تیم ما در هیچ دیداری دفاعی بازی نکرده و در مساوی‌هایی که به دست آوردیم تیم‌های دیگر برتری خاصی نسبت به ما نداشته اند. سرجیو (سرمربی نفت آبادان) خودش از این تساوی‌ها ناراحت است و به ما تاکید می‌کند که فوتبال بازی کنیم، نترس باشیم تا بالاخره این تساوی‌ها به اتمام برسد.

گردان در پاسخ به این موضوع که با رفتن کرار تیمشان در حمله ضعیف شده است و بازیکنان جدید چندان خوب کار نکرده اند بیان کرد: یک بازیکن خارجی جدید به تیم ما اضافه شده است که با کیفیت هم هست. بالاخره شرایط کرار کمی فرق داشت و او دیگر در فوتبال ما با ۷، ۸ سال سابقه خارجی محسوب نمی‌شود. متاسفانه به خاطر شرایط مالی که برای باشگاه به وجود آمده بود ادامه همکاری ممکن نبود و او به کشور خود بازگشت. کرار بازیکن بسیار تاثیر گذاری برای ما بود مخصوصا در بخش حمله.

او در مورد نتیجه نگرفتن تیم‌های پایین‌تر از نفت در جدول گفت: صادقانه باید بگویم خوش شانس هستیم که تیم‌های پایین‌تر از ما نتیجه نمی‌گیرند، اما این موضوع اصلا ایده آل ما نیست و هدفمان کسب رتبه‌ای بهتر از سال گذشته است. شرایط جدول به گونه‌ای است که با تیم‌های بالاتر از خودمان چندان فاصله نداریم و می‌توانیم خودمان را بالا بکشیم.

گردان درمورد شرایط مالی باشگاه تصریح کرد: شرایط مالی تیم خوب نیست، اما به وخامت دیگر تیم‌های نفتی هم نیست. ما تقریبا ۶۰ درصد از قراردادهایمان را دریافت کرده ایم و در ایام عید هم پرداختی خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: 

پیکان ۱ - صنعت نفت ۱ / توقف شاگردان فرکی در خانه + حاشیه‌ها

ذوب آهن ۲ - استقلال خوزستان صفر/ لشگر منصوریان با ارسلان ۳ امتیاز گرفت

دست انداز وزارت ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/

صحبت های گردان بعد از تساوی مقابل تیم فوتبال پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار