معاون شهردار قم عنوان کرد؛

شورای ترافیک استان،طرح‌های ترافیکی شهرداری را با مشکل روبه رو کرده است/مشکلات حقوقی و ارزی سبب توقف احداث پارکینگ درمیدان امام خمینی(ره)شده است

رنجبر گفت:تصمیمات شورای ترافیک استان،طرح‌های ترافیکی شهرداری را با چالش و رکود همراه کرده است و برخی مشکلات حقوقی و ارزی سبب توقف احداث پارکینگ در میدان امام خمینی (ره) شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن رنجبر معاون شهردار قم پیش از ظهر امروز در هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،گفت: برخی مشکلات حقوقی و ارزی سبب توقف احداث پارکینگ در میدان امام خمینی (ره) شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران تصریح کرد: برخی تصمیم‌گیری‌های شورای ترافیک دقیقاً در برابر توسعه قم و برنامه‌های ترافیکی شهرداری قرار دارد که اتصال تقاطع کیوان فر به میدان امام (ره) از مهم‌ترین این تصمیم متناقض است.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز واگذاری ۵۰۰۰ جدول سیمانی برای بهسازی جداول عرصه‌های ساختمانی مراکز تحت فرماندهی نیروی زمینی ارتش در شهید فراشاهی یادآورشد: این پادگان در حریم شهری قرار نداشته و از این نظر ارائه کمک با اشکال قانونی روبه‌رو است.

رنجبر تصریح کرد: تصمیمات یک‌طرفه شورای ترافیک استان سبب می‌شود که تمام برنامه‌ریزی‌ها و بودجه‌نویسی‌های شهرداری در اجرای طرح‌های ترافیکی را با مشکل و معضل همراه کند.

عضو شورای شهر قم نیز با اشاره به لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران بیان کرد: ماهانه بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان هزینه این سازمان است، افزایش تعداد نیرو‌های این سازمان ازجمله مهم‌ترین عوامل افزایش هزینه‌های جاری سازمان توسعه و عمران است. هرماه بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فقط صرف حقوق کارکنان آن می‌شود.

روح‌الله امراللهی لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران را موردتوجه قرار داد و گفت: افزایش هزینه‌های جاری این سازمان ادامه فعالیت آن را با مشکل روبه‌رو کرده است، حقیقت این است که در پروژه قابل‌توجهی در بودجه سال ۹۷ و ۹۸ واگذار نشده و به‌زودی این سازمان به یکی از سازمان‌های هزینه‌ای شهرداری تبدیل خواهد شد.

وی با تأکید بر لایحه اخذ مجوز مصوبه پیشنهادی سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران ادامه داد: ازآنجایی‌که این سازمان درآمد پایدار نداشته، اما هزینه دائمی دارد به یکی از سازمان‌های وابسته شهرداری تبدیل خواهد شد. جذب بی‌ضابطه نیرو از نقاط منفی و شایبه برانگیز سازمان توسعه و عمران است.

انتهای پیام/ح

شورای ترافیک استان مانع اجرای پروژه‌های ترافیکی شهرداری قم می‌شود

برچسب ها: شهرداری قم ، پارکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار