قدردانی فرماندار دشت آزادگان از پزشكان بيمارستان شهید چمران و شهدای نفت

فرماندار دشت آزادگان با حضور در بیمارستان شهید چمران و شهدای نفت این شهرستان، از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر پزشکان و کادر درمانی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با توجه به روزهای پایان سال و حضور شبانه روزی پزشکان و اعضای تیم درمانی و ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان به همراه عطشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان با حضور در بیمارستان های شهید چمران و شهدای نفت، از تلاش و زحمت های شبانه روزی این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در اين بازديد گفت: این پزشکان هستند که با عنایت خداوند به بیماران حیات دوباره می بخشند و به جای اینکه این روزهای پایان سال کنار خانواده های خود باشند در این مراکز به مردم خدمات رسانی می کنند.

عطشانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز از حمایت ها و پیگیرهای فرماندار در رابطه با تجهیز بیمارستان و همچنین قدرشناسی وی تشکر کرد و بیان داشت: تمامی کادر پزشکی و اعضای تیم های اورژانس در ایام تعطیلات به صورت آماده باش برای خدمات رسانی آمادگی کامل دارند و برای تمامی شهروندان آرزوی سلامتی و سالی خوش کرد.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات بیمارستان های دشت آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.