در مقایسه با سال گذشته؛

کشفیات کالای قاچاق در خوزستان ۲۷۴ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته۲۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: از آنجا که یکی از اولویت‌های مهم ماموریتی سال جاری نیروی انتظامی مقابله جدی و هدفمند با پدیده قاچاق کالا است، در همین راستا با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری و مشارکت پلیس پیشگیری، امنیت عمومی و سایر یگان‌های انتظامی در ۱۱ ماهه سال جاری ۲۸ باند قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۵ درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این مدت ۵۸ محموله بالای ۵۰۰ میلیون تومان توقیف شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۵ درصد افزایش کشف داشته است، تصریح کرد: در همین رابطه یکهزار و ۳ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شده اند.

سردار عباس زاده ادامه داد: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ تریلیون و ۸۶۱ میلیارد و ۱۱۹ میلیون و ۸۹۱ هزار ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷۴ درصد افزایش کشف داشته است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با اشاره به اینکه در این رابطه ۵ هزار و ۶ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این تلاش‌ها به صورت جدی و مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

توقیف محموله های کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.