امداد رسانی به ۴۰ خودروی گرفتار در محور‌های دامغان به شمال

فرماندار شهرستان دامغان گفت: امداد رسانی نیرو‌های امدادی این شهرستان به تعداد ۴۰ خودروی گرفتار در برف و بوران محور‌های دامغان منتهی به شمال کشور در جریان است.

امداد رسانی به ۴۰ خودروی گرفتار در محور‌های دامغان به شمالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان گفت: نیرو‌های راهداری، هلال احمر و پلیس راه، در محور دیباج به گلوگاه و چشمه علی به کیاسر مستقر و در حال تلاش برای نجات خودرو‌های گرفتار هستند.

وی ابراز داشت: طبق گزارش‌های دریافتی، در حال حاضر حدود ۴۰ خودرو در برف و بوران گرفتار هستند که عملیات آزادسازی این خودرو‌ها بدون وقفه در حال انجام است.

وی گفت: نیرو‌های سپاه، بسیج، بخشداری و فرمانداری دامغان نیز در محل حضور دارند.

مجد اضافه کرد: با توجه به بسته بودن محور‌های شمالی دامغان، مردم سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان نیز از اعلام وضعیت فوق العاده بر اثر بارش برف و بوران در محور‌های شمالی دامغان خبر داد.

ابوالفضل نظری افزود: بارش برف و بوران شدید از ساعت‌های اولیه روز دوشنبه، کلیه محور‌های شمال شهرستان دامغان را مسدود کرد.

وی با اشاره به این که حجم برف در این محور‌ها در ۱۰ سال گذشته بی سابقه بوده است اظهار داشت: راهداران تاکنون به بیش از ۶۰ ماشین در راه مانده امداد رسانی کردند.

وی افزود: هم اکنون پلیس راه در سه راهی چشمه علی، از تردد خودرو‌ها به سمت محور‌های شمالی جلوگیری می‌کند.

نظری ادامه داد: تعداد ۱۳ خودروی اداره راه و ترابری دامغان شامل لودر، کامیون و برف روب‌ها در محور‌های مربوط مستقر و عملیات راهداری با مشقت فراوان در حال انجام است.

سرپرست راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: تعدادی از خودرو‌های راهداری دامغان نیز به دلیل حجم بوران، گرفتار شدند که برای نجات این خودروها، بولدوزر اعزام شده است.

چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ، لباس گرم و تغذیه کافی به همراه داشته و با سوخت کامل خودرو از این مناطق عبور کنند.

شهرستان دامغان از ۲ محور گلوگاه و فولادمحله، استان سمنان را به استان مازندران متصل می‌کند.

انتهای پیام /م

امدادرسانی در محورهای سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.