در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد؛

امداد رسانی به مسافران گرفتار در جاده کیاسر/تلاش ها برای بازگشایی جاده های استان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: مسافران عزیز زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی لازم را در جاده به همراه داشته باشند.

ایرج رئیسیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: بارش رحمت الهی از عصر یکشنبه در استان شروع شد و به علت این که این بارش ها از محور  غرب به شرق و از رشته کوه البرز شروع شد که در ابتدا انسداد محور استان از شهرستان سرخه محور بشم به فیروزکوه آغاز شد.

وی افزود: با وقوع این انسداد با حضور عوامل امدادی و پایانه ها ، پلیس راه و فرماندار شهرستان سرخه این مشکل برطرف شد.

رئیسیان ادامه داد: با شدت بارش ها در برخی نقاط استان امروز میزان بارش ها در شهرستان مهدیشهر دامغان و شاهرود شدت بیشتری پیدا کرد که بارش  کولاک و برف شدید هم همزمان با آن شد و انسداد محور این معابر باعث توقف مسافرین مازندران به سمنان شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: از صبح امروز فعالیت های امدادی و خدمات رسانی آغاز شد و ساعت 18 دوشنبه جلسه شورای مدیریت بحران استان برگزار شد و دستورات لازم را استاندار سمنان به فرمانداران شهرستان ها دادند.

رئیسیان گفت: با هماهنگی هایی که با وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران انجام گرفت با توجه به این که بخشی از دستگاه ها و ماشین آلات و عوامل در راه بازماندند و آزاد شدند، عوامل امدادی در حال خدمات رسانی در جاده ی کیاسر هستند.

وی در پایان تاکید کرد؛ با وجود نزدیکی به فصل بهار و شروع دوباره بارش های رگباری، مسافرین عزیز توصیه های هواشناسی را جدی بگیرند و وسایل امکانات و ایمنی را در صورت سفر و هم چنین زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / گ

اعزام نیروهای امدادی سمنان به محورهای ارتباطی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار