بوئینگ تدابیری برای تامین امنیت هواپیما‌های ۷۳۷ مکس اتخاذ کرد

در پی دو سقوط مرگبار هواپیما‌های شرکت بوئینگ، مدیر عامل این شرکت هواپیماسازی از اتخاذ تدابیری برای تامین امنیت کامل هواپیما‌های ۷۳۷ مکس خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مدیر عامل شرکت هواپیماسازی بوئینگ از اتخاذ تدابیری برای تامین امنیت کامل هواپیما‌های ۷۳۷ مکس خبر داد. 

«دنیس مویلنبرگ»،  مدیر اجرایی شرکت بوئینگ، روز دوشنبه اعلام کرد این شرکت آمریکایی تدابیری اتخاذ کرده است تا به طور کامل امنیت هواپیما‌های ۷۳۷ مکس را پس از دو سانحه مرگبار هوایی که طی پنج ماه رخ داد، تضمین کند.

بازرسان دفتر تحقیقات و بررسی امنیت حمل و نقل هوایی روز دوشنبه از شباهت واضح میان اطلاعات پرواز بوئینگ ۷۳۷ مکس اتیوپی ایرلانیز که دهم ماه مارس سقوط کرد و ۱۵۷ کشته برجای گذاشت و همچنین پرواز ۷۳۷ مکس هواپیمایی لاین ایر که در ماه اکتبر با ۱۸۹ سرنشین سقوط کرد، خبر داده بودند.

دنیس مویلنبرگ در نامه‌ای خطاب به شرکت‌های هواپیمایی، مسافران و انجمن‌های هوایی نوشت بر اساس واقعیت‌های سقوط پرواز ۶۱۰ لاین ایر و آخرین اطلاعات به دست آمده از زمان سانحه هوایی پرواز ۳۰۲ اتیوپی ایرلاینز، ما تدابیری برای تضمین کامل امنیت هواپیما‌های ۷۳۷ مکس اتخاذ کردیم.

وی افزود به‌روزرسانی نرم‌افزاری هواپیما‌های ۷۳۷ مکس که شرکت از زمان سقوط هواپیمای لاین ایر در ماه اکتبر در اندونزی مشغول کار بر روی آن هستند، به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مویلنبرگ تاکید کرد شرکت بوئینگ به طور کامل با مقامات اداره هوانوردی فدرال آمریکا، وزارت حمل و نقل و شورای ملی ایمنی حمل و نقل در مورد همه مسائل مرتبط با این دو سانحه همکاری می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیما ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار