معاون جدید عمرانی استاندار سمنان:

در آمد حاصل از ماده ۱۰۰ باید در یک حساب جداگانه ذخیره و برای بهبود و رفع مشکلات شهری هزینه شود

فخری گفت: حلقه مفقوده ما در شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر ها آموزش است و باید برای داشتن شهرداری و شورای قوی، آموزش های تخصصی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در آخرین جلسه شورای اداری استان گفت: انجام نشدن امور به دلیل نبود برنامه ریزی دقیق و منظم یکی از آسیب های حوزه مدیریت امور عمرانی است.

وی افزود: باید برای طرح های عمرانی در استان برنامه زمان بندی شده دقیق تهیه و تدوین شود و نسبت به اتمام پروژه همزمان با برنامه زمانبندی شده، اقدام گردد.‌

معاون جدید عمرانی استاندار سمنان در این جلسه با تشکر از اعتماد استاندار سمنان به خاطر این انتخاب گفت: ایجاد هماهنگی در زمینه های عمرانی و فنی  و اتمام پروژه های عمرانی در زمان مقرر در اولویت است زیرا این مهم باعث اعتماد بیشتر مردم به دولت و مسئولین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برقراری تعامل بین شوراهای و مدیریت دستگاه های دولتی باید بیشتر شود افزود: حلقه مفقوده در شوراها و دهیاری ها آموزش است و شکوفایی زمانی حاصل می شود که فردی آموزش دیده و با دانش کافی به مردم خدمت کند.

فخری تصریح کرد: در بحث عمرانی در استان ساعت کاری وجود ندارد و مدیران عمرانی زین پس باید در همه زمان ها آماده کار و با بانک اطلاعاتی قوی از حوزه خود در موضوعات ورود کنند.

وی افزود: گردشگری طبق دستور استاندار باید اولویت استان قرار گیرد و افزایش سطح خدمات گردشگری با برنامه ریزی درست و شناخت ظرفیت های استان میسر خواهد شد.

انتهای پیام / گ

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار