پایان همایش ملی شعر گویشی هُمدِرُنگ با معرفی برترین‌ها

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از پایان همایش ملی شعر گویشی هُمدِرُنگ با معرفی نفرات برگزیده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد احمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با اشاره به برگزاری دهمین همایش ملی شعر گویشی هُمدِرُنگ به میزبانی باغملک و با حضور ۸۰ شاعر از سراسر کشور در محل تالار فردوسی این شهرستان گفت: ۲۵۰ اثر از شاعران برجسته کشوری از ۱۱ استان لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، مازندران، قم، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، تهران و خوزستان در این همایش خوانش شد.

وی بیان داشت: در پایان سجاد لطفیان پور، خسرو محمدی، مجید فرخ وند، هادی قنبری، صادق شیرانی، حسن بهرامی، اقبال طهماسبی و وحید شهپری در بخش آزاد و فاطمه احمدی و اقبال طهماسبی در بخش آیینی به عنوان برگزیده شناخته شده و با اهدای تندیس دهمین همایش ملی شعر گویشی همدرنگ و هدایای نقدی از آنان تجلیل بعمل آمد.

به گفته احمدی، همایش شعر گویشی همدرنگ برای دهمین سال متوالی برگزار شد، این همایش پیش از این به صورت استانی و منطقه‌ای به انجام می‌رسید که امسال برای نخستین بار تحت عنوان جشنواره کشوری شعر گویشی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری همایش شاهنامه خوانی

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار