اسکان ۲۷۰ مسافر در راه مانده در محورهای بجنورد توسط جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر بجنورد به ۲۷۰ نفر از مسافران و رانندگان در راه مانده در محور امین الله مسیر بجنورد - آشخانه و گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان اسکان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابراهیم پرفند رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بجنورد با بیان این که هم اکنون به علت بارش برف و کولاک گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان بسته است و امدادرسانی ادامه دارد، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر بجنورد به ۲۷۰ نفر از مسافران و رانندگان در راه مانده در محور امین الله مسیر بجنورد - آشخانه و گردنه بیو در محور بجنورد به شوقان اسکان دادند.

وی افزود: از شب گذشته ۳۵ امدادگر در قالب تیم‌های امداد و نجات در جاده و کوهستان به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و ۵ دستگاه خودروی کمک دار به گردنه‌های بیو قزل قان برای کمک رسانی به خودرو‌های گرفتار در برف اعزام شدند.

پرفند گفت: شب گذشته سرنشینان ۵۰ دستگاه خودرو در ماه مانده در گردنه بیو نیز در در مسجد روستای حصار حسینی اسکان داده شدند و هم اکنونامدادگران در محل حضور دارند و راهداران نیز در تلاش برای بازگشایی این محور هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد همچنین از اسکان مسافران دو دستگاه اتوبوس در محور بجنورد به اسفراین خبر داد و افزود: ۱۷۰ نفر از مسافران مسیر بجنورد به جنگل گلستان در مسجد شهرک شاهد بجنورد به علت جاری شدن سیلاب و مسدود بودن این محوراسکان داده شدند.

گفتنی است: بارش شدید باران و برف که از روز یک شنبه در خراسان شمالی آغاز شده و هم اکنون هم در برخی مناطق کوهستانی ادامه دارد، مشکلاتی را در تردد ایجاد کرده است.

انتهای پیام / ب 

خدمات رسانی امداد گران هلال احمر بجنورد به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.