فرمانداری بافق رتبه اول ارزیابی عملکرد را در سطح استان به خود اختصاص داد

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد گفت: فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.

فرمانداری بافق رتبه اول ارزیابی عملکرد را در سطح استان به خود اختصاص دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد جواد رامشک مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد  در جمع مدیران ستادی و فرمانداران استان گفت: یک سری شاخص‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تعریف شده به نحوی که تمام آن‌ها متریک و قابل اندازه گیری و تجزیه و تحلیل است.

وی افزود: از جمله این شاخص‌ها می‌توان به شاخص‌های اختصاصی، حقوق شهروندی و سلامت اداری اشاره کرد که در مجموع می‌توان گفت: تمامی ابعاد یک شهرستان را در بر می‌گیرد.

وی افزود: کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به دقت عملکرد فرمانداری‌ها را در این زمینه مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند و بعد از چند مرحله بررسی و نمره دادن، نتیجه را به وزارت کشور اعلام می‌کنند.

رامشک ادامه داد: گروهی از مدیران و کارشناسان با تجربه وزارت کشور نیز این شاخص‌ها را در بخش‌های عمومی و اقتصادی مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و پس از طرح در کمیته‌های مختلف نتیجه را به استانداری اعلام می‌کنند که بر اساس نتیجه اعلام شده از سوی رئیس مرکز مدیریت عملکرد و امور بازرسی وزارتخانه، فرمانداری بافق در استان یزد با کسب امتیاز ۱۱۱۹ و درصد تحقق ۸۱ درصد، رتبه اول عملکرد را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد در پایان تقدیر ویژه استاندار از فرمانداری‌های دارای رتبه برتر و بخصوص فرماندارنی که درصد تحقق اهداف آن‌ها بالای ۸۰ درصد بوده را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

رتبه اول عملکرد فرمانداری بافق در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار