بازدید ۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول : سالانه ۲۰۰  هزار نفر از نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول دیدن می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم سید حمیدرضا آشنا فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول در آیین گشایش نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های اقتصادی، صنعتی، هوایی، علمی، نظامی و نانو روند خوبی را طی کرد است، گفت: نمایشگاه هوایی راهیان نور هر سال در دزفول برگزار می‌شود و حدود ۲۰۰ هزار نفر از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

وی در ادامه با اشار به اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نزدیک به ۲ دهه است با برپایی نمایشگاه هوایی در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول میزبان کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور است. بیان داشت: راهیان نور از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و حرکت آنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اقدامی ارزشمند در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان این مرز و بوم بوده ضمن آنکه هر سال با شکوه بیشتری در حال گسترش است.

بازدید ۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه هوایی پایگاه چهارم شکاری دزفول

امیر سرتیپ دوم آشنا اظهار کرد: هشت فصل عاشقی دفاع مقدس از جمله فراز‌های انقلاب بود که دشمن تلاش کرد با ایجاد چالش‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ خاموش، افکار جوانان را هدف قرار دهد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه این نمایشگاه در سال‌های آغازین برپایی تنها نمایشگر بخشی از توان تجهیزاتی و عملیاتی پایگاه چهارم شکاری دزفول بود، اما با استقبال کم نظیر راهیان نور از این اقدام، این نمایشگاه به بزرگترین نمایشگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است که هر ساله با نوآوری و ابتکار جدیدی ظاهر می‌شود.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران،در حاشیه افتتاح نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول در جمع خبرنگاران افزود: اگر ملتی به صورت عالی بجنگد و مقاومت کند، ولی این مقاومت را نتواند منتقل کند گویی نجنگیده و هیچ مقاومتی نداشته است.

وی گفت: نقشی که راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید ایفا می‌کنند مانند نقش محرم و صفر در انتقال فرهنگ عاشورا به نسل‌های بعدی است.

نمایشگاه های راهیان نور،عرصه ای برای بهره برداری و افزایش توانایی های علمی

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت:اگر ملتی به صورت عالی بجنگد و مقاومت کند ولی این مقاومت را نتواند منتقل کند گویی نجنگیده و هیچ مقاومتی نداشته است.

وی گفت: نقشی که راهیان نور در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید ایفا می کنند مانند نقش محرم و صفر در انتقال فرهنگ عاشورا به نسل های بعدی است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی افزود: اطلاعات افراد شرکت کننده در اردو‌های راهیان نور درباره حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های رزمندگان افزایش می‌یابد لذا باید این فناوری را حفظ و ارتقا دهیم.

وی با اشاره به غنی سازی تمام نمایشگاه‌های برگزار شده از نظر کیفی و کمی اظهار کرد: می‌توان از نمایشگاه‌های راهیان نور به عنوان دانشگاه یاد کرد چراکه هرکس به تناسب ظرفیت علمی خود می‌تواند از این دانشگاه‌ها بهره برداری کند.

 لازم به ذکر است که نمایشگاه بزرگ راهیان نور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی که امروز با حضور مسئولان کشوری گشایش یافت از سه شنبه ۲۸ اسفند ماه تا ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۸ میزبان کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی است. انجام پرواز‌های نمایشی توسط هواپیما‌های شکاری از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است. 


انتهای پیام/ ن

برچسب ها: ارتش ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.