پرداخت وام مقاوم سازی مسکن روستایی در رامسر

رییس بنیاد مسکن شهرستان رامسر گفت: ۵ هزار و ۲۱۰ فقره وام مقاوم سازی مسکن روستایی در رامسر پرداخت شد.

پرداخت وام وام مقاوم سازی مسکن روستایی در رامسربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدابراهیم غنمی رییس بنیاد مسکن شهرستان رامسر در جلسه شورای اداری امسر با بیان اینکه این نهاد در ۲۱ فروردین سال ۵۸ با هدف محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای مستضعفین ایجاد شد گفت: این نهاد از سال ۸۴ اقدامات خود را در شهرستان رامسر بصورت مستقل آغاز کرد که تاکنون ۵۲۱۰ فقره وام بهسازی و مقاوم سازی روستایی و ۳۰۰۰ فقره وام تعمیراتی پرداخت کرده است.

وی افزود: تاکنون تهیه و بازنگری طرح هادی ۹۰ روستا انجام شده که از این تعداد در ۵۰ روستا با همکاری دستگاه‌ها و شورا‌ها با کسب اعتبار شاهد اجرایی شدن آن هستیم.

غنمی گفت: سند دار شدن ۴ هزار فقره املاک روستایی و اجرای طرح بافت با ارزش جواهرده با اعتبار ۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامات سال‌های اخیر این نهاد در شهرستان رامسر است.

رییس بنیاد مسکن شهرستان رامسر با بیان اینکه در منطقه لرسانور پروانه ساخت ۱۰۶ واحد برای محرومین صادر شده است و نیاز به اعتبار جهت شروع این پروژه داریم گفت: پاسخ به ۲۰ هزار استعلام مراجع صدور پروانه، آسفالت ۴ روستا با قیر یارانه‌ای و ارائه تسهیلات به ۱۴۰۰ واحد خسارت دیده در برف سال ۹۲ با اعتبار ۱۱ میلیارو تومان از دیگر اقدامات بنیاد مسکن رامسر است.

وی افزود: سیل مهرماه سال ۹۷ باعث اسیب به واحد‌های مسکونی زیادی شد که ۴۲۰ فقره تسهیلات با اعتبار  ۴ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان پرداخت شد و برای افرادی که خانه هایشان بطور کامل تخریب شده زمینی را تملک کردیم و برای ساخت نیاز به کمک و همراهی دستگاه‌ها داریم.

انتهای پیام/ م

پرداخت ۵ هزار و ۲۱۰ فقره وام مقاوم سازی مسکن روستایی در رامسر

برچسب ها: مسکن ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار