نیرو‌های دموکراتیک سوریه ۱۵۷ عنصر باتجربه داعش را دستگیر کردند

نیرو‌های دموکراتیک سوریه با محاصره آخرین مواضع داعش در شرق سوریه، ۱۵۷ عنصر این گروه تروریستی را که بیشتر آن‌ها خارجی بودند دستگیر کردند.

نیرو‌های دموکراتیک سوریه ۱۵۷ عنصر داعش را دستگیر کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نیرو‌های دموکراتیک سوریه با ردگیری تلاش‌های داعشی‌ها برای فرار از مواضع خود و محاصره این مناطق ۱۵۷ عنصر باتجربه این گروه تروریستی را که اکثرا خارجی بودند دستگیر کردند.

در بیانیه نیرو‌های دموکراتیک سوریه آمده است: «واحد‌های ما گروهی از تروریست‌ها را زیر نظر گرفتند سپس با دنبال کردن آن‌ها حدود ۱۵۷ عنصر داعشی را که کاملا مجهز به تجهیزات نظامی بودند دستگیر کردند».

مصطفی بالی، رئیس دفتر رسانه نیرو‌های دموکراتیک سوریه، در توئیتر خود نوشت: «بیشتر دستگیرشدگان تبعه خارجی هستند». در بیانیه منتشر شده از سوی نیرو‌های دموکراتیک و همچنین توئیتر بالی اشاره‌ای به زمان این دستگیری‌ها نشده است.

در دو ماه گذشته، بیش از ۶۰ هزار عنصر گروه تروریستی داعش که تحت محاصره هستند فرار کردند، از جمله آن‌ها حدود ۵ هزار جنگجوی این گروه است. هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد عناصر باقیمانده در منطقه باغوز در دست نیست.

منطقه باغوز در شرق سوریه در میان رود فرات و ردیفی از تپه‌ها در مرز عراق قرار دارد که آخرین موضع داعش بخش کوچکی از این منطقه است. این منطقه آخرین نقطه باقیمانده از قلمرو گروه تروریستی داعش است که در سال ۲۰۱۴ به طور ناگهانی یک سوم سوریه و عراق را غصب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار