اوگاندا درباره کمک برنامه جهانی غذا تحقیق می‌کند

دولت اوگاندا ­پس از مرگ سه نفر که گفته می‌شود علت آن‌ها خوردن غذای توزیعی برنامه جهانی غذا بوده است، در این زمینه تحقیق می‌کند.

اوگاندا درباره کمک برنامه جهانی غذا تحقیق می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی مرگ سه نفر و بیماری بیش از ۱۵۰ نفر در روز‌های اخیر در اوگاندا، این کشور در حال تحقیق درباره کمک غذایی برنامه جهانی غذای سازمان ملل است.

این مواد غذایی بخشی از برنامه تغذیه آژانس غذایی سازمان ملل در منطقه نیمه خشک کاراموجا در شمال شرقی اوگاندا است که مدت هاست غذای مردم این منطقه را تامین می‌کند.

پلیس این کشور اواخر روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مردم این منطقه پس از خوردن این مواد غذایی دچار اسهال، خونریزی بینی و دیگر مشکلات سلامتی شدند.

بر اساس این بیانیه، پلیس در حال تحقیق درباره مرگ سه نفر پس از خوردن غذای مسموم یا تقلبی است که برنامه جهانی غذا در اختیار آن‌ها قرار داده بود.

نمونه‌هایی از این مواد غذایی و همچنین ادرار و خون بیماران برای بررسی به یک آزمایشگاه دولتی فرستاده شده است. برنامه جهانی غذا تاکنون برای اظهارنظر درباره تحقیقات پلیس در دسترس نبوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آفریقا ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار