معاون سیاسی استاندار سمنان:

حضور گردشگر در استان باعث‌بهبود و‌توسعه‌اقتصادی منطقه می شود

خجسته پور گفت: امروزه گردشگری به عنوان‌ صنعتی پر سود در جهان‌ شناخته شده است و ما نیز باید از حضور مسافران و گردشگران در استان برای بهبود اقتصاد منطقه بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاح ستاد خدمات سفر استان گفت: به دلیل افزایش حجم مسافرات در ایام نورورز، نیاز است آمادگی بیشتری در تمامی حوزه ها داشته باشیم که فلسفه تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نیز برای این مهم است.

وی افزود: همزمان با ارائه خدمات، باید آسیب شناسی نقاط ضعف نیز انجام شود تا برای رفع این نقاط ضعف در آینده اقدام ‌شود.

معاون‌استاندار سمنان تصریح کرد: امروزه گردشگری به عنوان‌ صنعتی پر سود در جهان‌ شناخته شده است و ما نیز باید از حضور مسافران و گردشگران در استان برای بهبود اقتصاد منطقه بهره ببریم.

وی ادامه داد: افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران و میزان اقامت آنها در استان، می‌تواند در توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیر گذار باشد.

خجسته پور گفت: ظرفیت های بسیار‌ ارزشمندی از‌ جمله اماکن زیارتی، تاریخی و طبیعی در استان وجود دارد که اگر بتوانیم‌ این ظرفیت ها را به صورت ‌مطلوب معرفی کنیم، ماندگاری مسافران نیز افزایش خواهد یافت.

معاون سیاسی استاندار سمنان با بیان اینکه دیدگاه نظری در حوزه‌ گردشگری این است که باید از این‌صنعت، عامه ‌مردم و بخش های خصوصی از‌سود حاصل از آن‌نفع ببرند‌ گفت: توزیع مسافرت ها در طول سال و کمبود امکانات متناسب با این‌حجم‌ از مسافرین، مجبور می شویم که دستگاه های دولتی را برای ارائه خدمات و اسکان به کار بگیریم که این‌ دیدگاه را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ گ

ستاد خدمات‌سفر استان‌سمنان‌افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.