ديدار وزير دفاع روسيه با بشار اسد در دمشق

سرگئی شویگو که حامل نامه پوتین بود با رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه روز سه شنبه با بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

شویگو در این دیدار حامل نامه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای اسد بود.

بشار اسد در دیدار با وزیر دفاع روسیه و هیئت همراه او گفت: اقدام مشترک سوریه و روسیه و هماهنگی سطح بالای دو کشور در عرصه‌های نظامی و سیاسی یکی از عوامل تعیین کننده مقاومت سوریه در مقابل تروریسم و کسب دستاورد‌های بزرگ علیه دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی بود.

بشار اسد افزود: برخی کشور‌ها و نیرو‌ها فقط در حد ادعا و در اظهارات مسئولان خود با تروریسم مبارزه می‌کنند، در حالی که در واقع از تروریسم حمایت و در تحولات میدانی با آن همکاری می‌کنند. مدعیان مبارزه با تروریسم همچنان به حمایت‌های خود از آن ادامه می‌دهند و همین مسئله باعث ترویج و انتشار بیشتر ترویسم شده است.

وزیر دفاع روسیه نیز در این دیدار اظهار کرد: روسیه در کنار ارتش سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد و به هر شیوه‌ای به ملت سوریه کمک خواهد کرد تا همه اراضی این کشور از دست تروریست‌ها آزاد و تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و استقلال آن حفظ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار