معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد:

مصدومیت ۴ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در گلستان

معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مصدویت چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در گلستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،علی متکی معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: طبق آمار‌های اعلام‌شده از صبح امروز تاکنون چهار نفر از هم استانی‌ها در مراسم چهارشنبه‌سوری امسال دچار جراحت سطحی شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مصدومان سه نفر از شهرستان گنبدکاووس و یک نفر از علی آبادکتول هستند، افزود: کوچکترین فردی که دچار حادثه شد ۱۱ ساله است.

متکی با بیان این که تاکنون حادثه‌ای از دیگر شهر‌های استان گزارش نشده است، ادامه داد: در چهارشنبه آخر سال ۵۲ پایگاه جاده ای، روستایی و ثابت شهری به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز خدمات درمانی به هم استانی‌های گلستانی ارائه دهند.

وی یادآور شد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در سه راه کلاله، بیش از ۹۵ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل در پایگاه‌های اورژانس و سطح شهر آماده ارائه خدمت هستند و در صورت نیاز از امداد هوایی استفاده خواهد شد.

متکی بیان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند، از آتش بازی کودکان جلوگیری و از آتش زدن بوته و هیزم در کنارخودرو‌ها و مواد قابل اشتعال خودداری کنند و در صورت بروز حادثه با اورژانس ۱۱۵ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/ت

آخرین آمار مصدمان چهارشنبه سوری گلستان

برچسب ها: حوادث ، امداد و نجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.