سردار رحیمی مطرح کرد؛

مراجعه روزانه ۱۷ هزار نفر در تهران به پلیس/ کشف ۵۵۰ هزار سلاح در سال ۹۷

رئیس پلیس پایتخت گفت: روزانه بالغ بر ۱۷ هزار نفر به یگان‌های مختلف پلیس مراجعه می‌کنند.

مراجعه روزانه ۱۷ هزار نفر در تهران به پلیس/ کشف ۵۵۰ هزار سلاح در سال ۹۷به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در مراسم آغاز طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران و بازدید میدانی از یگان های نمونه که صبح امروز (چهارشنبه) در میدان آزادی برگزار شد اظهار کرد: امروز توانسته ایم بهترین امنیت را برای مردم پایتخت به ارمغان بیاوریم. با وجود افزایش جرم در دنیا، کشور ایران رتبه آخر افزایش جرم را دارد که توانسته ایم در این بخش اقدامات خوب و تاثیر گذاری را انجام دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: روزانه بالغ بر ۱۷ هزار نفر به یگان های مختلف پلیس مراجعه می کنند و بالغ بر یک میلیون و ۳۴۵ هزار پرونده در موضوعات مختلف تشکیل دادیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه در ۶۵ مرحله تهران طرح ارتقا امنیت و آرامش در حال اجراست گفت: برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت از جمله دیگر اقدامات پلیس بوده است و ما با دستگیری ۲۱۰ نفر از این افراد توانسته ایم امنیت را برقرار کنیم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: بالغ بر ۵۵۰ هزار سلاح کشف شده است و به ۲۱ هزار پرونده توسط پلیس فضای مجازی در طول سال گذشته رسیدگی شده است.

وی عنوان کرد: مدت هاست داریم برنامه ریزی می کنیم تا امسال طرح متفاوت تری را برگزار کنیم؛ ساماندهی دست فروشان و کتاب فروش های میدان انقلاب یکی از اقداماتی بود که بدون هیچ مشکلی با هماهنگی شهردار تهران انجام شد.

سردار رحیمی مطرح کرد: از ابتدای زمستان اقدامات خود را برای چهارشنبه آخر سال آغاز کردیم و امسال چهارشنبه سوری بی نظیری را نسبت به سال های گذشته داشتیم.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مرحله دوم از طرح نوروزی از امروز آغاز می شود گفت: با تجهیز، ساماندهی و راه اندازی ۲۱۷ دستگاه ایستگاه پلیس و ساماندهی دو هزار و ۲۱۸ واحد گشتی، ۴۴۳ دستگاه خودرویی، ۲۸۴ دستگاه موتور، ۸۰۰ واحد زوجی پیاده، و ۸۴ تیم عملیاتی که کارهای تجسس و مبارزه با مواد مخدر را بر عهده دارند در این طرح حضور داریم.

وی ادامه داد: ۱۵۰ واحد گشتی ۱۱۰ که به طور ۲۴ ساعته به نیاز های عمومی مردم پاسخ خواهند داد همچنین ۳۰۰ واحد گشتی در ایام نوروز فعالیت و مشکلات مردم را رسیدگی خواهند کرد.

سردار رحیمی تشریح کرد: تهران حدود ۸۰ درصد مسافر فرست و ۲۰ درصد مسافر پذیر هست و لذا برای مسافرینی هم که به تهران می آیند برنامه ریزی مفصلی با همکاری شورای تامین و شهرداری تهران انجام دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار