ترافیک سنگین در جاده‌های هزار و کندوان / راه‌های کوهستانی بلده و کیاسر همچنان بسته

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین در جاده‌های هراز، کندوان و بسته بودن راه‌های کوهستانی بلده و کیاسر به دلیل بارش برف خبر داد.

سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:  آمدو شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، کندوان سنگین و در محورسوادکوه ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه به دلیل ناپایداری و لغزندگی جوی، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی استان به کندی انجام می‌شود، افزود: جاده‌های هراز، کندوان و گدوگ در محدوده سوادکوه هم اکنون بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ قدمی بابیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر تا اطلاع ثانوی مسدود است، گفت:جاده بلده در شهرستان نور به دلیل بارش برف شدید و نداشتن ایمنی مسدود است و رانندگان و مسافران نوروزی از مسیر جایگزین هراز و پل زنگوله تردد کنند.

رییس پلیس راه مازندران بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی، توجه بیشتر به جلو ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ و حرکت با چراغ روشن در زمان بارش باران تاکید کرد.

وی گفت: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های جاده کرج – چالوس و هراز و سوادکوه امروز ممنوع شد.

رییس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد و گفت:ساعت ۱۲ امروز از کرج به مرزن آباد آمد وشدخودرو‌ها ممنوع است و از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه آمد وشد خودرو‌ها از مرزن آباد به تهران یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترافیک در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار