امضا قرار داد جمع‌آوری گاز‌های مشعل در میدان‌های نفت‌شهر و سومار

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به‌منظور جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه و بهبود محیط زیست، با برگزاری مزایده و امضای قرارداد، پروژه جمع‌آوری گاز‌های مشعل را در میدان‌های نفت‌شهر و سومار کلید زد.

 امضا قرار داد جمع‌آوری گاز‌های مشعل  در میدان‌های نفت‌شهر و سوماربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: با اجرایی شدن قرارداد فروش گاز میدان‌های نفت‌شهر و سومار، روزانه از سوزاندن حدود ۲۰ میلیون فوت مکعب گاز جلوگیری می‌شود.

به گفته وی، مدت این قرارداد پنج سال است که با توجه به برنامه‌های موجود برای جمع‌آوری گاز‌های همراه این میدا‌ن‌ها، امکان تمدید تحویل گاز همراه به مبادی مصرف، برای بیش از ۱۰ سال نیز میسر است.

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پیرو ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر جمع‌آوری گاز‌های مشعل، اقدام به برگزاری مزایده واگذاری گاز‌های مشعل در میدان‌های چشمه‌خوش، آبان، پایدار غرب، دالپری، نفت‌شهر، سومار، سرکان و ماله کوه، سروستان، سعادت‌آباد و دانان کرده است که با تعیین تکلیف همه این پروژه‌ها، در مجموع از سوزاندن حدود ۲۰۰ میلیون فوت مکعب گاز در روز جلوگیری می‌شود.

 انتهای  پیام/ز

 

ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر جمع‌آوری گاز‌های مشعل

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار