مونسان به کمپین ملی بهرفت پیوست

رئیس سازمان میراث فرهنگی در آستانه سال جدید با امضای میثاق نامه کمپین ملی بهرفت (بهبود رفتار ترافیکی) در همدان به این کمپین پیوست.

مونسان به کمپین ملی بهرفت پیوستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی در بدو ورود به همدان در پایگاه سلامت نوروزی هلال احمر حاضر شد و به کمپین ملی بهرفت پیوست.

وی همچنین در ادامه حضور در همدان از ستاد خدمات سفر بازدید و از نزدیک در جریان برنامه ریزی‌های صورت گرفته در راستای میزبانی شایسته از مسافران در همدان قرار گرفت.

مونسان با شماری از پرسنل فعال در ستاد خدمات سفر به گفتگو پرداخت و ضمن تبادل نظر راهی مجتمع گردشگری گنجنامه شد تا شرایط میزبانی در این مجموعه را نیز بررسی کند.

در این بازدید رئیس سازمان گردشگری با تاکید بر اینکه همدان به لحاظ برگزاری میزبانی رویداد‌های بین المللی شناخته شده و مقصد گردشگری مردم است اضافه کرد: مسئولان همدان به درستی روی توسعه صنعت گردشگری دست گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد همدان در حوزه گردشگری باعث شده تا یکی از مهمترین محور‌های توسعه این استان صنعت گردشگری باشد.

مونسان با بیان اینکه استان همدان جاذبه‌های گردشگری فراوانی از جمله تاریخی، طبیعی و فرهنگی دارد و ویژگی‌های گردشگری این استان منحصر به فرد است، گفت: مسئولان همدان به درستی روی توسعه صنعت گردشگری دست گذاشته‌اند و با طراحی برنامه‌های بسیار خوب در آینده شاهد توسعه گردشگری این استان هستیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی تاکید کرد: این توسعه در حوزه گردشگری علاوه بر جذب گردشگران، اقتصاد این استان را نیز رونق می‌بخشد.

وی یادآور شد: برگزاری همایش‌های بین المللی متعدد در سال جاری به میزبانی همدان توانست یکی از راه‌های توسعه صنعت گردشگری استان باشد.

گفتنی است در این بازدید امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس، محمودرضا عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان، علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی همدان و شماری از مدیران علی اصغر مونسان را همراهی کردند.

انتهای پیام/

مونسان به همدان سفر کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.