ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران مناطق عملیاتی خوزستان

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ۱۶۰ پایگاه اورژانس در ایام نوروز به زائران مناطق عملیاتی جنوب، خدمات درمانی رایگان ارائه می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس نبوره، معاون مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه اورژانس استان در خدمت زائرین راهیان نور است، گفت: در مجموع دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی در خدمت زائران راهیان نور هستند تا سفری امن و بی خطری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر ساله در ۳ حوزه تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود، اظهار داشت: در حوزه‌های بهداشت، درمان و اورژانس پیش بیمارستانی آماده خدمت رسانی به زائران راهیان نور هستیم.

نبوره با بیان اینکه ۱۶۰ پایگاه در مناطق راهیان نور مستقر هستند، افزود: در اکثر یادمان‌های دفاع مقدس که کاروان‌های راهیان نور حضور دارند پایگاه‌های درمانی نیز آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

معاون اورژانس استان خوزستان با اشاره به اینکه تمام امکاناتی که در اختیار زائران گذاشته می‌شود به صورت رایگان است، تصریح کرد: نیرو‌های امدادی در برخی از یادمان‌های دفاع مقدس به صورت ۲۴ ساعت مشغول به خدمت رسانی به زائران شهدا هستند.

معاون اورژانس استان خوزستان با تاکید بر اینکه امنیت جاده‌ای در ایام راهیان نور مطلوب است، بیان داشت: در ایام شروع حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور با هماهنگی‌های که از قبل با دستگاه‌های مربوط انجام شده امنیت جاده‌ای حاصل شده است.

وی توصیه کرد: از انجام امور خطرناک پرهیز کنید و از مکان‌های آلوده، آب و غذا مصرف تهیه نکنند و دفترچه‌های بیمه خود را به همراه داشته باشند.

عباس نبوره، در پایان با تشکر از عوامل راهیان نور، گفت: به برکت حضور زائران شهدا امنیت در خوزستان حاکم است و گروه‌های امدادی جهت خدمت رسانی به زائران راهیان نور آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/گ

بهره مندی زائران مناطق عملیاتی از خدمات درمانی رایگان

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.