مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور پیامی، آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح زیر است.

هوالجمیل

رسید موکب نوروز و چشم فتنه غنود / درود باد بر این موکب خجسته، درود

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

«نوروز سرآغاز فصل زیبای بهار و جلوه‌ای از جمال حضرت دوست بر گستره طبیعت و زندگانی است، این عید باستانی فرا می‌رسد تا نوید روزی بهتر و پیشرفتی برای جامعه را به همگان بدهد، در آغازین روز‌های این جشن باستانی برای همه مردم، سالی پراز طراوت و تازگی جاودانه، پویایی اندیشه و برخورداری از همه نعمت‌های خدادادی را آرزومندم و
امیدوارم همگان بر سفره تنعمات ربوبی با سرافرازی بیاسایند و سالی سرشار از سربلندی و سعادتمندی را در پیش داشته باشند و لحظه لحظه‌ی این سال بر آنان مبارک باشد.

خوزستان این استان سراسر زرخیز، به برکت این بهار و لطف بی دریغ الهی فصل سبز دیگری در تاریخش رقم می‌خورد و همانند دیگر سال‌هایی که پشت سر نهاد در سالی که گذشت از بحران‌ها و ابربحران‌های بزرگی با تلاش و اهتمام مردم و مسئولان، در کنار هم و با همدلی، همفکری و جهاد عبور کرد.

بدون شک می‌توان گفت: عبور از برخی بحران‌های سال گذشته مانند مشکلات آب شرب وخشکسالی بی سابقه، آتشسوزی بخش عراقی هورالعظیم و مشکلات ناشی از آن و سیل اخیر جز با همراهی مردم غیور و شکیبای این سرزمین شهیدپرور امکان پذیر نبود.

در کنار نهاد‌ها، دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتی و غیر دولتی و تعامل اصحاب رسانه ومطبوعات بویژه صدا و سیمای استان وتلاش شبانه روزی اعضای ستاد مدیریت بحران استان، راهبری و حمایت‌های بی دریغ استاندار سختکوش و مهم‌تر از همه دعای خیر خانواده معظم شهدا و مردم صبور استان نیز موجب شد تا بتوانیم تا حد امکان به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم

از خداوند منان برای همه مردم سالی سرشار از سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف خواهانم.»

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان

انتهای پیام/گ

پیام تبریک مدیرکل مدیریت بحران به مناسبت آغاز سال نو

برچسب ها: نوروز ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار