سوم فروردین ماه همایش فرهیختگان میبدی سراسر کشور برگزار خواهد شد

دبیر همایش فرهیختگان میبدی گفت: طبق سنوات گذشته سوم فروردین ماه همایش فرهیختگان میبدی در هتل کریاس پلاس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، کمال بیکی دبیرهمایش فرهیختگان میبدی از برگزاری تجلیل از فرهیختگان میبدی سراسر کشور خبر داد وگفت: این مراسم سوم فروردین ماه در هتل کریاس پلاس خود گرد هم می‌آیند تا دیداری تازه کنند و از پیشرفت‌های علم در حوزه تخصصی خود بگویند و به اشتراک بگذارند و زمینه‌های همکاری و هم افزایی را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه این مراسم از سال ۷۴ تاکنون با محوریت پزشکان برگزار می‌شده است افزود: نمایشگاه کتاب‌های مولفین میبدی، میراث فرهنگی، نخبگان آموزش و پرورش وصنایع از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

وی در ادامه عنوان کرد: در بین شرکت کنندگان تاکنون پزشکان طراز اول کشوری، معاونین وزیر، دانشمندان رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های معتبر جهان، سفرا و فرمانده ناو شکن، برگزیدگان رتبه‌های بالای کنکور سراسری، مخترعین و مکتشفین، فرهنگ پژوهان و صنعتگران میبدی تبار ممتاز کشور حضور یافته اند و از بین آن‌ها هر سال ده چهره ماندگار معرفی و تقدیر شده اند.

بیکی در پایان افزود:اولین دبیر همایش حسین فلاح فرماندار فعلی بوده است و در چند سال اخیر به دست این حقیر است و با کمک دوستان فرهنگ دوست میبدی دبیری این همایش سالیانه را بعده دارم.

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش فرهیختگان میبدی سراسر کشور  سوم فروردین ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار