اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر در سال ۹۸

نماینده نایین و خوروبیابانک از اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر در نایین خبر داد.

اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر در سال ۹۸به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، دکتر عباسعلی پوربافرانی گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر اهمیت اشتغال جوانان ایرانی، سال ۹۷ را، حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی نامیدند، و به عنوان نماینده مردم معتقدیم لازمه اشتغال، تولید و لازمه تولید، وجود بازار و لازمه بازار مشتری است و لازمه وجود مشتری ایمان و توجه به بیانات مقام معظم رهبری است.

این نماینده مجلس افزود: دولت در سال ۹۶ و به تبع آن ۹۷ کوشید تا وابستگی اقتصادی به نفت را به حداقل برساند و از دیگر ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کند، از دیگر برنامه‌ها دولت، ایجاد تعادل در قیمت ارز بوده که متاسفانه به علت عدم وجود زیرساخت‌های مناسب، به بهبودی اقتصادی دست نیافته ایم.

پوربافرانی بیان نمود: حضور ده‌ها میلیونی مردم همیشه در صحنه، در مراسم ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، توانست نقشه‌های آمریکا را نقش برآب و وحدت و انسجام ملی را حفظ نماید.

وی، انقلاب شکوهمند ایران را الهام گرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: کشور اسلامی ایران، با اعیاد و مراسم مذهبی در حفظ تقدسات اسلامی که ریشه گرفته از نهضت حسینی، همواره نظام را حفظ کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح نمود: رهبر معظم انقلاب در بودجه ۹۸، بر معیشت و رفاه مردم اصرار و تاکید داشتند، متاثر از آن افزایش حقوق کارمندان و کارگران در شورای عالی که اقدامات اولیه آن کاهش هزینه و افزایش قدرت خرید برای تامین کالا‌های اساسی بود.

وی در پایان گفت: امید است در سال ۹۸با پیگیری‌های مسولین پروژه‌های نیمه تمام، آب رسانی و راه‌های روستایی، قنوات، کتابخانه عمومی و سایر به اتمام و به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ز

رونق اقتصادی در سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار