امام جمعه بخش مرکزی یزد مطرح کرد:

ناکار آمدی مدیریت‌ها و بی توجهی کامل به شعار سال ۹۷

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره به ناکارآمدی مدیریت‌ها و بی توجهی کامل به شعار سال ۹۷ به کارگران و سرمایه‌گذاران در داخل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد ضمن تبریک سال جدید با اشاره به بیانات رهبری در خصوص نامگذاری امسال گفت: به تعبیر معظم له امروز موضوع اصلی کشور همچنان اقتصاد و معیشت مردم است، معیشت پایه امنیت و گرایش مردم به دین است به گونه‎‌ای که در بسیاری از روایات داریم که «مَنْ لا مَعاشَ لَهُ لا مَعادَ لَهُ».

وی افزود : پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره به ناکارآمدی مدیریت‌ها در مسئله اقتصاد و گلایه‌مندی از بی توجهی کامل به شعار  سال ۹۷ و استمداد از مردم، کارگران و سرمایه‌گذاران در داخل است.

 امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: فردی که زندگیش از لحاظ اقتصادی رونقی نداشته باشد دین نیز برای او معنا و مفهومی ندارد که این موضوع مختص خواص نیست و برای بخشی از مردم این چنین است. بر همین اساس برای حفظ سلامت اجتماعی، حفظ ارزش پولی، به کارگیری جوانان و کاهش بیکاری در جامعه رونق اقتصادی یک ضرورت محسوب می‌شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به نامگذاری سال با عنوان ، رونق تولید، تصریح کرد: بدون رونق اقتصادی کالای ایرانی نیز مصرف نخواهد شد، باید تولید آن هم تولید ملی رونق داشته باشد تا مردم بتوانند از کالای ایرانی استفاده کنند.

آیت‌الله مدرسی افزود: این رونق تولید ملی علاوه بر حفظ سلامت اجتماعی، موجب افزایش رقابت بین تولیدکنندگان، افزایش درآمد ناخالص ملی، رشد صادرات کالا به کشور‌های دیگر و کاهش وابستگی به دیگران خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره به ناکارآمدی مدیریت‌ها در مسئله اقتصاد و گلایه‌مندی بی توجی کامل به شعار سال در سال ۹۷ و استمداد از مردم، کارگران و سرمایه‌گذاران در داخل است، عنوان کرد: اصلاح قوانین تولید ملی، اصلاح قانون کارگر و کارفرما و تسهیل گری امور در ادارات و نه تصدی‌گری از جمله لوازمات فرمایشات رهبری است.

انتهای پیام/ی

بی توجهی کامل به شعار سال  ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار