استاندار همدان:

بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شد

استاندار همدان گفت: بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان است و می توانند از این امتیاز استفاده کنند.

بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان با اشاره به هدیه نوروزی همدان برای خبرنگاران سراسر کشور، گفت: بازدید اماکن تاریخی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران رایگان است.

وی اضافه کرد: دیدن اماکن تاریخی دولتی همدان در ایام نوروز برای خبرنگاران سراسر کشور که همدان را برای گردش نوروز انتخاب کرده‌اند رایگان خواهد بود و این اقدام در راستای تکریم خبرنگاران سراسر کشور و خانواده‌های آنها و در راستای ترویج و گسترش گردشگری صورت گرفته است.

گفتنی است، استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران در غرب کشور قرار گرفته و از شمال با استان‌های زنجان و قزوین، از جنوب با استان لرستان، از شرق با استان مرکزی و از غرب با استان‌های کردستان و کرمانشاه همسایه است و با وجود انواع جاذبه‌های مذهبی، طبیعی و تاریخی، گروه‌های مختلف مردم را با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای به خود جذب می‌کند.

همچنین میزبانی همدان از دو رویداد بین المللی در سال ۲۰۱۸ همدان را بیشتر معرفی کرده و انتظار می‌رود نوروز امسال شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در همدان باشیم.

انتهای پیام/ص.ف

خبرنگاران به صورت رایگان از اماکن گردشگری دیدن می کنند

منبع/ خبرگزاری مهر

برچسب ها: نوروز 98 ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.