معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان خبر داد:

برگزاری تور‌های همدان‌گردی در همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از برگزاری تور‌های همدان‌گردی ویژه مسافران نوروزی در همدان خبر داد .

برگزاری تور‌های همدان‌گردی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسارمعاون گردشگری میراث فرهنگی همدان با بیان اینکه برای شناساندن بیشتر جاذبه‌های گردشگری همدان نسبت به راه‌اندازی تور‌های همدان گردی اقدام شده است، گفت: در این برنامه در نظر گرفتن امکاناتی باعث می‌شود مسافران بیشتر از زیبایی‌های شهر همدان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دیدن آثار تاریخی مطرح همراه با توضیح در مورد این آثار می‌تواند برای مسافران لذت بخش باشد که در این راستا تور‌ها تور‌های همدان‌گردی برای مسافران نوروزی پیش بینی شده است، گفت: برنامه جامع راهنمای گردشگری استان همدان برای نخستین بار توسط متولیان بخش خصوصی و با همکاری آژانس‌های مسافرتی استان و میراث فرهنگی همدان در نوروز ۹۸ به اجرا در می‌آید.

خاکسار با بیان اینکه در این برنامه که با برپایی کانتر‌های اطلاع رسانی در اماکن پر رفت و آمد شهر و استفاده از راهنمایان گردشگری تلاش می‌شود معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی استان به انجام برسد، گفت: در این کانتر‌های اطلاع رسانی و خدماتی در کنار ارائه نقشه به مسافران، افراد حاضر در مکان‌های اطلاع رسانی گردشگران را برای برنامه ریزی سفر، ثبت نام تور‌های یک روزه با مقاصد مختلف راهنمایی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراجعین می‌توانند با دریافت معرفی نامه برای ورود به جاذبه‌های دیدنی همدان ضمن مدیریت زمان سفر از اتلاف وقت در صف‌های خرید بلیط معاف شوند، گفت: گردشگران توسط راهنمایان با پیشینه مکان‌های گردشگری بهتر آشنا شده و به این مراکز هدایت می‌شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، آشنا سازی مسافران با توانمندی‌های استان و رقم خوردن خاطره‌ای خوش از سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری تور‌های همدان‌گردی  ویژه مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار