سامسونگ نمایشگر تاشو خود را به گوگل و اپل پیشنهاد می‌دهد

شرکت سامسونگ به تازگی پیشنهاد تامین نمایشگر تاشو ۷.۲ اینچی خود را به شرکت‌های گوگل و اپل داد تا به این شکل شرکت‌های مذکور را به تولید مدل تاشو تشویق کند.

سامسونگ نمایشگر تاشو خود را به گوگل و اپل پیشنهاد می‌دهدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جمله تبلیغاتی سامسونگ که بر روی تمام تصاویر و پوستر‌های مدل تاشو گلکسی فولد نقش بسته است، خبر از آینده‌ای متفاوت می‌‍‌دهد که سامسونگ آن را خواهد ساخت. مدیران سامسونگ در رویدادی که سری پرچمدار گلکسی S10 و گلکسی فولد در آن معرفی شد نیز اعلام کردند که ما آینده را تغییر خواهیم داد. این آینده از نظر شرکت کره‌ای به گوشی‌های تاشو تعلق دارد و سامسونگ نیز رهبر این مسیر خواهد بود. اما درست مانند پیام تبلیغاتی سامسونگ، این شرکت خود می‌خواهد تلفن‌های تاشو آینده را تولید کند.

سامسونگ به تازگی پیشنهاد فروش نمایشگر‌های تاشو را به گوگل و اپل ارائه داده است، سامسونگ اعتقاد دارد که اپل و گوگل توانایی ساخت این نمایشگر‌ها را ندارند و برای تولید این مدل تلفن‌های هوشمند باید به سامسونگ متوسل شوند. از طرفی گوگل و اپل نیز پیش‌تر برای تولید گوشی‌های همراه خود با سامسونگ قرارداد می‌بستند و نمایشگر‌های مدل‌های مختلف خود را از این شرکت تامین می‌کردند.

سامسونگ نمایشگر تاشو خود را به گوگل و اپل پیشنهاد می‌دهد

سامسونگ در این پیشنهاد خود نمایشگر تاشو ۷.۲ اینچی را برای گوگل و اپل در نظر گرفته که یک دهم اینچ از نمایشگر گلکسی فولد (با ۷.۳ اینچ پهنا) کوچک‌تر است. شاید این اندازه کوچک باشد، اما سامسونگ برای جلب رضایت این دو شرکت یک بسته از درایور نمایشگر، اتصال‌ها، باتری‌ها و موارد دیگر را به همراه نمایشگر تاشو در نظر گرفته است، این موارد در طراحی و تولید تلفن هوشمند تاشو قطعا به کار گوگل و اپل خواهند آمد.

سامسونگ نمایشگر تاشو خود را به گوگل و اپل پیشنهاد می‌دهد

به نظر می‌رسد سامسونگ نگاهی به انحصار طلبی در تولید نمایشگر‌های تاشو ندارد و می‌خواهد تولید این مدل‌ها هر چه سریع‌تر رشد کند. در اواخر ماه اگوست ۲۰۱۸ نیز سامسونگ نمایشگر منعطف خود را در اختیار شیائومی و اوپو، از برترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در چین قرار داد تا این شرکت‌ها با بررسی برروی این نمایشگر بتوانند صفحه نمایش‌های تاشو اختصاصی خود را تولید کنند.

سامسونگ نمایشگر تاشو خود را به گوگل و اپل پیشنهاد می‌دهد

تنها هدف سامسونگ رشد سریع تولید تلفن‌های تاشو است، سامسونگ در حال حاضر یکی از معدود تولید کنندگان نمایشگر منعطف در جهان است و با رشد تولید این مدل‌ها می‌تواد سود بسیار بالایی تنها از فروش نمایشگر تاشو به شرکت‌های دیگر کسب کند. از طرفی خود سامسونگ با تولید تلفن‌های هوشمند تاشو نیز می‌تواند به سردمدار تولید این مدل‌ها در جهان تبدیل شود. در حال حاضر مدل گلکسی فولد توسط سامسونگ تولید شده، اما به دلیل هزینه قیمت بالا و تولید محدود، فروش آن سودآوری چندانی برای این شرکت نخواهد داشت. از طرفی هوآوی که در حال حاضر رقیب درجه یک سامسونگ محسوب می‌شود از سال گذشته تصمیم گرفت تا نمایشگر تاشو خود را از شرکت BOE خریداری کند تا پیشنهادی مالی به سامسونگ ندهد.


بیشتر بخوانید: چگونه عملکرد دکمه بیکسبی سامسونگ را شخصی سازی کنیم؟ +آموزش تصویری


انتهای پیام/

سامسونگ قصد دارد در تولید گوشی تاشو به اپل و گوگل کمک کند!

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.