مسئولان بوکانی از مسافران نوروزی استقبال کردند

مسئولان بوکانی طی مراسمی با اهدای هدایا از مسافران نوروزی میهمان در این شهرستان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور فرمانده انتظامی ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار ، رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوکان ، در اولین روز فروردین ۹۸ در محل استقرار پایگاه نوروزی ایمنی و سلامت از مسافران نوروزی واقع در پل کوسه ، تقدیر به عمل آمد و عیدانه به آنها  اهدا شد. همچنین اعضای جمعیت هلال احمر حاضر در پایگاه ۱۲۰۷ شهید صمد محمدی بوکان ، با توزیع شیرینی مقدم مسافران را گرامی داشتند.

در ادامه این مراسم، مسئولان حاضر ، میثاق نامه پویش بهرفت (رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی) را مطالعه و با نگارش متن و امضاء به این کمپین پیوستند ️و همچنین از خدمات "سفیران سرخ پوش سلامتی ، آرامش و آسایش" تقدیر و تشکر نمودند .در پایان رئیس جمعیت هلال احمر بوکان به مسئولان و مسافران "جعبه کمک‌های اولیه" اهدا کرد.
 
انور بیادار رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در حاشیه ی این مراسم, در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: سه دستگاه آمبولانس ویژه عملیات امداد و نجات نیز در پایگاه های جاده ای این شهرستان مستقر و خدمات مورد نیاز را در مواقع لزوم به گردشگران و مسافران در حوادث جاده ای از جمله انتقال مصدومان ، رهاسازی ، ‌اسکان و سایر موارد ارایه خواهند داد.

وی در پایان با بیان اینکه در طول شبانه روز ۱۲ نفر به صورت شیفتی و آماده باش در طول  ۲۴ ساعت در هر پایگاه حضور دارند افزود: علاوه بر این پست هوایی به مدت ۱۰ روز در آذربایجان غربی مستقر خواهد شد که در صورت نیاز به این شهرستان نیز اعزام می شود.
 
هلال احمر به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی و عضوی از نهضت بین المللی «صلیب سرخ و هلال احمر» همواره در همه حوزه های بهداشت، درمان، توانبخشی، داوطلبان، امور جوانان، امداد و نجات در حوادث طبیعی و غیر طبیعی مشارکت دارند.
 
انتهای پیام/م

مسئولان بوکانی به پویش بهرفت پیوستند

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.