تمام ظرفیت های استان یزدجهت اسکان مسافران نوروزی استفاده شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: با توجه به تکمیل کلیه مراکز اقامتی استان و شهرستان‌های اطراف کمیته اضطراری خدمات سفر با حضور مسئولان استان تشکیل شد.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازیزد ، با اشاره به تکمیل مراکز اقامتی و مدارس استان و شهرستان‌های اطراف گفت: کمیته اضطراری خدمات سفر استان با حضور جمعی از مسئولان استان تشکیل در مورد اسکان مسافران تصمیم گیری شد.

فاطمی افزود: در اولین روز از فروردین ماه سال ۹۸ در استان یزد شاهد افزایش ۱۶۰ درصدی مسافران بودیم که باعث تکمیل کلیه ی ظرفیت های اقامتی در سطح استان و شهرستان های اطراف شده است.

رئیس ستاد خدمات سفر استان ادامه داد: با توجه به تصمیم کمیته اضطراری خدمات سفر استان تمامی حسینیه ها، ورزشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها ی موجود در سطح  استان برای کمک به اسکان میهمانان آماده سازی می شود.

فاطمی تصریح کرد: این روند برای فردا تشدید خواهد شد و به احتمال زیاد فردا هم در شرایط بحرانی اسکان باشیم که از تمامی شهروندان خواستاریم که در صورت خالی داشتن خانه و مجموعه‌های اقامتی به ستاد اسکان استان اطلاع دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بیان کرد: داروخانه‌ها و مراکز سوخت و همچنین سایر دستگاه‌های خدمت رسان در این شرایط بحرانی در آماده باش کامل خواهند بود.

به کارگیری تمام ظرفیت های استان برای اسکان مسافران نوروزی

به کارگیری تمام ظرفیت های استان برای اسکان مسافران نوروزی


انتهای پیام/ ا

کمیته اضطراری خدمات سفر استان یزد تشکیل شد

برچسب ها: گردشگری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.