آلامتو منتظر قدوم گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت:به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز بناها، محوطه های تاریخی و موزه های استان ایلام منتظر قدوم گردشگران نوروزی است.

 آلامتو منتظر قدوم گردشگران نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: این دستگاه اجرایی از روز‌های قبل برای استقبال از مسافران نوروزی پاک سازی و آماده سازی بنا‌های تاریخی استان ایلام را در دستور کار خود قرار داد تا مسافران نوروزی با سفر به این استان خاطرات خوبی را داشته باشند.

وی ادامه داد: مکان‌های تاریخی و گردشگری استان، پیش از رسیدن نوروز از نظر بهداشتی و نظافت پاکسازی شده است که از جمله این اقدامات می‌توان به تنظیف سرویس‌های بهداشتی بنا‌های تاریخی و گردشگری از نظر رعایت نکات بهداشتی مورد نظارت قرار گرفتند و مشکلات این سرویس‌ها رفع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۵۲ اثر تاریخی استان ایلام در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است گفت: استان ایلام به عنوان بخش مهمی از تمدن ایلام باستان دارای بیش از ۱۶۰۰ اثر فرهنگی تاریخی است.

وی ادامه داد: آتشکده سیاهگل ایوان، آرامگاه بابا سیف الدین، زیارتگاه امامزاده علی صالح، آتشکده موشکان، چهار طاقی، قلعه سام و ... بخشی از آثار تاریخی استان ایلام هستند.

 

انتهای پیام/ع

ایلام منتظر گردشگران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.