دبیر برگزاری دومین جشنواره نوروزی شب‌های تفت خبر داد:

باغشهر تفت میزبان جشنواره‌ی نوروزی

دبیر برگزاری دومین جشنواره نوروزی شب‌های تفت گفت: جشنواره‌ی نوروزی شب‌های تفت از امشب تا ۸ فروردین در پارک پهلوان یزدی این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد پاپلی دبیر برگزاری دومین جشنواره نوروزی شب‌های تفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: جشن نوروزی شب‌های تفت از امشب تا ۸ فروردین در پارک بزرگ پهلوان یزدی این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد پاپلی افزود: این جشنواره به منظور معرفی شهرستان تفت و جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی این شهرستان با برنامه‌های شاد و متنوع مختلف برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری جشنواره شب‌های تفت ادامه داد: در این جشنواره غرفه‌هایی جهت فروش محصولات غذایی، صنایع دستی وغیره فعالیت دارند و به مسافرین نوروزی خدمات می‌دهند.

پاپلی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره هشتم فروردین با روز تفت همراه شده تصریح کرد: همچنین این جشن به همراه رادیو تفت در فضایی شاد در پارک شهر با حضور کمدین‌ها معروف استان و برنامه‌های موسیقی برگزار می‌شود.

گفتنی است: شهرستان تفت در جنوب غربی استان یزد واقع شده و مرکز آن شهر تفت است به دلیل قرار گرفتن در دامنه‌های شیرکوه از آب و هوایی خنک نسبت به دیگر شهرستان‌های استان برخوردار است.

مساحت شهرستان تفت در حدود ۵۸۴۶ کیلومتر مربع می‌باشد و اکثر جمعیت آن، ساکن روستا هستند.

ده بالا و طزرجان و نیر و سخوید از معروفترین روستا‌های شهرستان تفت هستند که به دلیل دارا بودن آب و هوای خنک کوهستانی تفرجگاه مردم استان یزد در فصل تابستان هستند.

انتهای پیام/ی

 جشنواره‌ی نوروزی به میزبانی باغشهر تفت برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار