ضرورت توجه و تلاش مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بر توجه و تلاش تمامی مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال ۹۸ تأکید کرد.

ضرورت توجه مردم و مسئولان به شعار سالبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، امروز جمعه ۲ فروردین ۹۸ در خطبه‎‌های اولین نماز جمعه سال جدید در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان سال رونق تولید تأکید کرد: تمامی مردم و مسئولان باید به این شعار توجه و برای تحقق آن تلاش کنند.

وی گفت: ایران اسلامی به برکت حضور جوانان انقلابی و مؤمن از گردنه‌های سخت عبور کرده است و سال ۹۸ باید سال رونق تولید و اقتصاد کشور باشد.

نکونام با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ادامه داد: سخنان ایشان، راهگشا و چراغ راه آینده است و همه باید به آنها توجه داشته باشند.

وی همچنین به عهد شکنی آمریکایی‌ها در تمامی دوره‌ها نسبت به ملت ایران اشاره و اضافه کرد: خود آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران، آمریکا را غافلگیر کرد و آن‌ها چهل سالگی انقلاب را یک رخداد بزرگ در جهان می‌دانند.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به دوم فروردین روز جهانی آب گفت: مسأله تأمین، توزیع و مصرف، و حتی طرح‌های انتقال آب نیازمند برنامه‌ریزی و تدبیر صحیح و کارشناسی است.

انتهای پیام/ز

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار