کشف بیش از ۵ کیلو گرم مواد مخدر در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح عملیات مشترک مبارزه با مواد مخدر و کشف ۵ کیلو ۸۰۰ گرم ماده مخدر از از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سرهنگ  تقی لو  فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل انتظامی عملیات ویژه استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر بصورت عملیات مشترک متهمان را شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در حین انتقال مواد مخدر با خودرو پراید در مسیر تاکستان به ابهر متوقف شدند.

سرهنگ تقی لو ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمین مقدار ۵ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست نمود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام /ک 

سوداگران مرگ در دام قانون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.