طی ۴ روز گذشته؛

خوزستان مقصد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ مهمان نوروزی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از بازدید یک میلیون و ۲۵۹ هزار و ۵۳ نفر از ۲۷ اسفند ۹۷ تا یکم فروردین ۹۸ از استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام شجاعی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به بازدید یک میلیون و ۲۵۹ هزار و ۵۳ نفر مهمان نوروزی از ۲۷ اسفند ۹۷ تا یکم فروردین ۹۸ از استان گفت: از این تعداد بازدید کننده ۶۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر در هتل ها، مهمانسراها، کمپ‌های شهرداری، مدارس و سایر مکان‌های اقامتی در شهر‌های مختلف استان اقامت داشته اند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای موج اول سفر‌های نوروزی قرار داریم، عمده مسافران در آستانه یا در مسیر ورود به استان هستند و تاکنون در ورودی اندیمشک، دزفول و شوش به استان بیش‌ترین میزان مسافران نوروزی را داشته ایم.

شجاعی اظهار داشت: ۲ شهرستان آبادان و خرمشهر نیز نسبت به دیگر شهر‌های استان مسافران نوروزی قابل توجهی داشته اند.

معاون گردشگری اداره کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: انتظار می‌رود طی روز‌های آینده مسافران نوروزی بیش‌تر شود.

این مقام مسئول با اشاره به بارندگی طی روز‌های آینده اذعان داشت: تدابیر لازم و کمپ‌های مورد نیاز برای اسکان و پذیرایی با همکاری شهرداری‌ها در سطح همه شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

غلام شجاعی اظهار کرد: در شهر اهواز نیز مدارس، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز با وجود ۳ سوله بزرگ علاوه بر سالن‌های دیگر در سطح شهر آماده اسکان مسافران هستند.

انتهای پیام/گ

استقبال خوزستانی‌ها از مهمانان نوروزی

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.