حجت الاسلام ذوالنوری عنوان کرد؛

رونق تولید جز با همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شود/باید به صورت جدی با قاچاق کالا مقابله کرد

نماینده مردم قم در مجلس گفت:رونق تولید بدون همکاری همه نهاد‌ها،سازمان‌های دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود.

رونق تولید جزبا همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شود/باید به صورت جدی با قاچاق کالا مقابله کردبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری،نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: رونق تولید بدون همکاری همه نهاد‌ها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود.

وی با بیان این که حمایت از تولید داخل باید در عمل اثبات شود، تاکید کرد: آن طوری که در تزار انقلاب و مقام معظم رهبری بود در سال ۹۷ از کالای ایرانی حمایت نشد.

حجت الاسلام ذوالنوری قاچاق را عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل برشمرد و ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق کالا است در حالی که ما در سال ۹۷ شاهد قاچاق دوطرفه بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت در سال ۹۷ خاطر نشان کرد: معتقدم دولت با افزایش قیمت ارز ضربه‌ای مهلکی به اقتصاد کشور زد و تولید داخل را با مشکلات جدی روبرو کرد.

 نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قاچاق کالا عامل اصلی ضربه زدن به کالای ایرانی و تولید داخل است که باید با آن به صورت جدی مقابله کرد.

وی افزود: برخی از مردم حتی در اظهار نظر‌های خود می‌گویند اگر دولت نداشتیم کشور بهتر اداره می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که ریشه‌ای بسیاری از مشکلات فعلی داخلی است، گفت: تمامی مشکلات فعلی کشور را می‌توان اداره کرد تا این اتفاقات نیفتد در این میان می‌تواند بخشی از مشکلات عامل بیرونی داشته باشد که در این صورت مجلس و دولت می‌توانستند در برابر آن به خوبی عمل بکنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند.

انتهای پیام/ش

رونق تولید،شعار سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار