رئیس پلیس راه استان سمنان خبرداد؛

بیش از ۸۰ درصد سوانح رانندگی در استان به علت توجه نکردن به جلو است/ترافیک کم حجم و روان در جاده های استان سمنان

بیش از ۸۰ درصد سوانح رانندگی در استان به علت توجه نکردن به جلو است/ترافیک کم حجم و روان در جاده های استان سمنانسرهنگ کبیری گفت : توجه نکردن به جلو علت بیش از ۸۰ درصد سوانح رانندگی در محور‌های ارتباطی استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته است .

سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت : طرح نوروزی پلیس راه و دستگاه‌های امدادی وخدمات رسان استان سمنان با شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» در سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۸ فروردین ۹۸ در حال اجرا است و با تکیه بر این شعار سعی همه‌ی نیرو‌های امدادی و خدمات رسانی ارامش خاطر مسافران نوروزی عزیز در جاده‌ها است .

وی افزود : از ابتدای شروع این طرح بر اثر وقوع حوادث جاده‌ای در استان ۵ کشته رخ داده و در روز‌های اول و دوم فروردین خوشبختانه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرحی سخت رخ نداده است .

سرهنگ کبیری ادامه داد : هشت مورد حادثه رانندگی روز دوم فروردین ۹۸ در جاده‌های استان سمنان ۱۳ مجروح برجای گذاشت که سه سانحه رانندگی در محور میامی- سبزوار و سه سانحه رانندگی در محور دامغان- سمنان ثبت شد .

رئیس پلیس راه استان سمنان در پایان از مسافران عزیز نوروزی خواست رانندگانی که قصد سفر در استان سمنان را دارند لباس گرم، زنجیر چرخ و مواد غذایی لازم قطعا به همراه داشته باشند .

انتهای پیام / گ

وضعیت جاده های استان سمنان

برچسب ها: ترافیک ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار