هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه کمک به سیل زدگان

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: هموطنان کمک‌های نقدی خود را تنها به شماره‌حساب‌های اعلام شده از سوی رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر واریز کنند.

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری به بهانه کمک به سیل زدگانسرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در دو استان گلستان و مازندران هموطنان برای کمک به سیل زدگان کمک های مردمی و وجوه نقدی ارسال می کنند که برخی سودجویان با اعلام شماره حساب جعلی در فضای مجازی قصد سوءاستفاده از احساست مردم را دارند.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه هموطنان با رویداد حادثه ای احساسی رفتار نکنند، گفت: هموطنان کمک‌های نقدی خود را تنها به شماره‌ حساب‌های اعلام شده از سوی رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر واریز کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تاکید کرد: هموطنان حساب هایی که برای جمع آوری کمک های نقدی در فضای مجازی اعلام شده توجهی نکنند چرا که این‌حساب‌ها همگی با هدف کلاهبرداری تهیه شده‌اند که با ارسال کوچکترین مبلغ به این حساب‌ها ممکن است تمام مبالغ حساب‌های مردمی توسط سودجویان تخلیه شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، بلای طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار