وزیر کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ وصل آب و برق ۹۰ روستای گلستان

وزیر کشور گفت:تاکنون اقدامات انجام شده و خدمات رسانی‌ها به کندی صورت گرفته اما با مساعد شدن شرایط جوی امدادرسانی سرعت خواهد گرفت.

مرگ دو کودک در سیلاببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رحمانی فضلی وزیر کشور پس از بازدید هوایی از مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون اقدامات انجام شده و خدمات رسانی‌ها خوب بوده، اما سرعت آن کند بوده و با مساعد شدن شرایط جوی امدادرسانی سرعت خواهد گرفت.

وی گفت:با توجه به حجم بالای بارندگی ها، با مشکلات فراوانی مواجه شدیم که برق ۵۲ روستا قطع شده بود و هم اکنون مشکل ۵۰ روستا حل شده است.

وی با بیان اینکه هدف نخست همه ما نداشتن خسارت جانی بود، گفت: تاکنون دو نفر فوتی داشتیم که در مینودشت و کلاله اتفاق افتاد .

وی با اشاره به اینکه ۶۰ روستا با مشکل آب مواجه بودند که مشکل در ۴۰ روستا حل شده، گفت:در حال حاضر مسئولان استان مسیر سیلاب را تخلیه کردند تا آسیبی به مردم نرسد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه وضعیت ارائه خدمات، تدارکات و پشتیبانی از سیل‌زدگان گلستانی خوب است، اظهارداشت: همه دستگاه‌ها از نیرو‌های مسلح، هلال احمر، راه و شهرسازی و ... برای کمک به مردم سیل زده استان گلستان اعلام آمادگی کردند و استان‌های مختلف نیز از صبح که بنده اینجا هستم تماس می‌گیرند و اعلام کردند مردم سیل‌زده استان گلستان هر نیازی دارند می‌توانند کمک کنند

وزیر کشور گفت:تماس‌ها متعددی از نقاط مختلف کشور به منظور ارسال کمک گرفته می‌شود و مشکلی در تامین مایحتاج وجود ندارد، اما گلایه‌های مردم به حق است.

وی در ادامه اظهار داشت : در توزیع امکانات مشکلی نداریم، اما برخی مناطق به علت دوری مسافت ممکن است رسیدن امکانات با تاخیر انجام شود.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: حوادث ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زرین
۱۴:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
با سلام جریان سیلابها رافیلم گرفته ازتلوزیون پخش شود تااسیب پذیری وخطرات انرا هم مسئولین وهم مردم ببینند تاپیشگریهای لازم بعمل اورند تا شاهد مصیبتهای دلخراش مثل دروازه قران شیرازنباشیم