رئیس سازمان اورژانس استان یزد خبرداد:

دو فوتی در مسیر هرات - هرابرجان

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: تصادف در جاده هرات -هرابرجان دو کشته بر جای گذاشت.

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد در گفتگو با در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:  در دومین روز از نوروز ۹۸  براثر برخورد  خودرو سواری سمند با ۴۰۵ در جاده هرات هرابرجان  بلافاصله تیم اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان به محل حادثه اعزام شد، اما هردو سرنشین به دلیل شدت جراحت در محل حادثه فوت کردند.

وی افزود: سرعت غیر مجاز  نبود توجه  راننده به علائم  ایمنی ، و استفاده از تلفن همراه دلیل حادثه رانندگی در این مسیر اعلام شده است.

دهقان از آماده باش ۵۳ پایگاه اورژانس فعال، بالگرد و برپایی تعداد هفت چادر سلامت در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در حوزه معاونت بهداشتی ، معاونت درمان، برنامه هماهنگی کشیک بخش‌های آی سی یو و سی سی یو، آنکال متخصص و همچنین ارائه خدمات بخش خصوصی در سراسر استان آماده خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز هفت سالن سلامت در جاده‌های مواصلاتی یزد برقرار شده است که در راستای ارائه پاسخگویی و خدمات به مسافران نوروزی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.

دهقان گفت: سامانه ۱۹۰ آماده راهنمایی و پاسخگویی به شکایات شهروندان و مسافران نوروزی است.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: تلفن Eoc دانشگاه به شماره ۱۳۳۳-۳۷۲۴ آماده پاسخگویی آنلاین درخصوص آدرس دهی، راهنمایی بیماران اورژانسی و غیره در ایام نوروز ۹۸ است.

جاده‌های شهرستان خاتم نقش موثری در برقراری ارتباط میان یزد با استان‌های فارس و کرمان دارد.

شهرستان خاتم شامل شهر‌های هرات و مروست است و مرکز آن در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

انتهای پیام/ی

در حادثه رانندگی مسیر هرات - هرابرجان دو گشته برجای گذاشت

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار